zandraztarmade

Alla inlägg den 30 januari 2015

Av Zandra Berglund - 30 januari 2015 14:38

Nu har vi för någon timme sedan lämnat universitet sjukhuset i Umeå, jag gillade verkligen personalen där, hur mina anhöriga blivit bemött och den hjälp jag fått. Det känns såklart samtidigt skönt att få komma till hemstaden sjukhus, får se vart jag hamnar där.Vet att min kära mamma, mormor och pojkvän kommer möta mig där om några timmar, det betyder oerhört mycket för mig att jag slipper gå igenom denna resa själv. Ni följer mig varje steg jag tar och jag älskar er alla mer än jag kan beskriva.Vem kunde tro att jag skulle ha alla dessa underbara människor omkring mig i detta skede av livet när man endå sagt upp vänskapskretsar och samtidigt hamnat i nya. Någonstans mitt i allt lär man sig otroligt mycket av mig själv och det är väl samtidigt därför jag började blogga igen efter beskedet från röntgen innan året 2014 var slut.Ett besked som förhoppningsvis förändrar mycket som har med min hälsa att göra, svar på frågor och jag kanske kan få bli mig själv.Jag skriver mer sedan, nu blir det lite vila // Zandra ☆

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards