zandraztarmade

Alla inlägg den 27 januari 2015

Av Zandra Berglund - 27 januari 2015 21:37

Det onda levererar ju längre jag är piggare och går på mindre tabletter, smärtstillande har jag såklart fortfarande men inte alls i samma utsträckning. Ska försöka vända på mig snarast och se lite på "en resa för livet del 2".


Igår natt sova jag absolut ingenting utan var vaken mest hela tiden så jag hoppas på lite mer sömn inatt..

Johan har äntligen anlätt hit till umeå, och pappa är såklart här med, är ganska lyckligt lottad med så fina män i mitt liv. Tack alla andra underbara som ringt och hört av sig, har inte hunnit svara alla idag pga olika koller,spruter och sjukgymnaster med mera. 


Över och ut för ikväll,

får skriva mer om själva ingreppet när även jag vet lite mer.

// Zandra

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards