zandraztarmade

Alla inlägg under september 2015

Av Zandra Berglund - 9 september 2015 21:49

Jag vet inte vart jag ska börja eller sluta. Känns ännu en gång inte bli betrodd eller få hjälp.

Sjukhuset tänker inte ta upp mitt fall förren tidigast januari 2016,trots remiss skickad angående ny värk och jag ännu inte ens fått samtal av läkaren om vad som visades på röntgen i April.

Jag blir allvarligt både ledsen och nedtryckt.

Varför kan dom inte kolla mitt friska ben innan det också ska gå för långt?! Varför ska det vara såhär?

Ska jag behöva invänta att förlamning kanske börjar i det friska benet också?

Smärtan och värken kan komma när som helst och många mornar håller inte nedre delen av ryggen eller benen för att jag ens ska kunna stå,men nu ska jag tydligen vänta till efter jul.

Hur ska man kunna lita på att få hjälp när man inte ens får det från Sjukhuset, vem ska då hjälpa en??

Har idag försökt få dom till en koll iallafall vilket inte gick, jag får vänta.

Frågade om läkaren som jag bad ringa redan i juni ang mitt röntgen resultat som är helt obegripligt vart han tog vägen och när han hade tänkt ringa egentligen, svaret jag fick var att han hade bara telefon tid närmast om 1 månad och där var jag inbokad på en tid... Jag försökte då få en annan att läsa av men tydligen går det inte att låta någon annan läkare göra det utan man ska ha samma läkare....

 

Jag känner mig maktlös, som ett hopplöst fall. Där kroppen tar över mitt liv lite bit för bit..

 

Över&ut.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards