zandraztarmade

Alla inlägg den 25 januari 2015

Av Zandra Berglund - 25 januari 2015 19:54

 

Nu har jag och pappa varit här på Norrlands Universitetsskjukhus,

Jag började min vistelse med att få ett rum,sedan vänta.

Emla kräm / plåster på inför lite tester och för att samla blod, ja allt gick faktiskt bra då jag inte kände någonting ;-)


Har hunnit att träffa alla läkare och om allt går enligt planerna så blir jag sövd imorgon bitti inför min operation.

Förut idag gjordes en röntgen på huvudet och där visades iallafall ingenting utan operationen blir som den är tänkt som det ser ut just nu, sedan vet man inte riktigt vad man kan hitta eller vad som kan hända.

 

Snart ska jag hoppa in i den inte alltför efterlängtade duschen, så jag och HiBiSCRUB syns igen.. tyvärr!


Över och ut // Zandra

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards