zandraztarmade

Direktlänk till inlägg 29 januari 2015

Kan bli min sista dag/natt här.

Av Zandra Berglund - 29 januari 2015 09:59

Nu har det gått några dagar sedan operationen i min rygg. Värken har smärta och jag har trott att jag aldrig mer kommer kunna göra någonting alls. Men det blir bättre och för varje sak jag gör ser jag ytterligare ljus i tunneln. Det har ju inte varit någon liten operation eftersom man måste knipsa av lite ben för att ta sig in i märgen och sedan även få tillbaka dem genom att borra. Lite saker sitter kvar, som vi kommer hålla koll på genom MA-röntgen och röntgen. Nu saknar jag mamma och resten av mina nära, har haft turen att pappa varit med mig varenda steg i denna otäcka resa och johan min fina har också varit maskan inte tacka er nog ♡


Över o ut!.höres sedan // Zandra

 
 
Ingen bild

Annelie

29 januari 2015 13:21

Trevlig blogg. Jag skummade igenom lite av den och fastnade på att du ofta var /är lätt irriterad och arg, det gör inget att man är det huvudsaken att ens nära vet varför. Du har varit och är otroligt stark vad jag förstår men glöm inte att falla igenom och släppa ut tårarna ibland. Sträck på dig och känn glädjen över att leva och att omges av människor som älskar dig och glöm inte tala om vad dom betyder för dig. Jag är snart 50 år och gjort en egen "hemsk" resa men älskar livet. Hittade dig på fb och bara älskar dina änglar, det kommer en beställning så småningom om.
Ha det gott / Annelie

Zandra Berglund

30 januari 2015 14:38

Hej Annelie,
Ska absolut ta vara på dina värmande och kloka ord ♡
Tänk att de faktiskt finns människor som du (och många andra som inte känner en men endå kan ge något så klokt) Tack och hoppas du mår bra så är det bara skriva till mig angående beställning på skyddänglar eller om du bara vill prata :-)
Med vänliga hälsningar Zandra ☆

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zandra Berglund - 9 september 2015 21:49

Jag vet inte vart jag ska börja eller sluta. Känns ännu en gång inte bli betrodd eller få hjälp. Sjukhuset tänker inte ta upp mitt fall förren tidigast januari 2016,trots remiss skickad angående ny värk och jag ännu inte ens fått samtal av läkaren...

Av Zandra Berglund - 6 augusti 2015 21:40

I måndags var det nytt besök på Sundsvalls Sjukhus på Ortoped mottagningen. Min kropp har förändras efter operationen,både på gott och på ont. Måndags var jag där för det sist nämnda. Fick träffa en ny ortoped som är "högsta hönset" som skulle ...

Av Zandra Berglund - 9 juli 2015 22:59

Hej alla vänner och ni andra    Nu var det verkligen längesedan jag skrev och sen sist har jag bland annat gjort Röntgen och fått pratat med den nya läkaren som ska ersätta läkaren som gjorde min rygg operation.  Något nytt syns på röntgen och up...

Av Zandra Berglund - 23 mars 2015 12:30


  Efter att kämpat i 4 år med ett ben / en fot som nerverna slutat funka i och efter en misslyckad nerv flyttning, hittades i år grundproblemet till mina dåliga nerver och förlamning från fot till höft. 8 veckor efter operationen på godartade tumöre...

Av Zandra Berglund - 9 mars 2015 15:11

Tänkte att det var dags igen och skriva några meningar, det har nu gått 6 veckor efter min operation och självläkningen på ryggen skall vara "klar". Två stora skillnader är att jag får sova och svullnaden har gått ned och därmed har värken nästan...

Ovido - Quiz & Flashcards