zandraztarmade

Direktlänk till inlägg 25 januari 2015

Norrlands Universitetssjukhus dag 1

Av Zandra Berglund - 25 januari 2015 19:54

 

Nu har jag och pappa varit här på Norrlands Universitetsskjukhus,

Jag började min vistelse med att få ett rum,sedan vänta.

Emla kräm / plåster på inför lite tester och för att samla blod, ja allt gick faktiskt bra då jag inte kände någonting ;-)


Har hunnit att träffa alla läkare och om allt går enligt planerna så blir jag sövd imorgon bitti inför min operation.

Förut idag gjordes en röntgen på huvudet och där visades iallafall ingenting utan operationen blir som den är tänkt som det ser ut just nu, sedan vet man inte riktigt vad man kan hitta eller vad som kan hända.

 

Snart ska jag hoppa in i den inte alltför efterlängtade duschen, så jag och HiBiSCRUB syns igen.. tyvärr!


Över och ut // Zandra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zandra Berglund - 9 september 2015 21:49

Jag vet inte vart jag ska börja eller sluta. Känns ännu en gång inte bli betrodd eller få hjälp. Sjukhuset tänker inte ta upp mitt fall förren tidigast januari 2016,trots remiss skickad angående ny värk och jag ännu inte ens fått samtal av läkaren...

Av Zandra Berglund - 6 augusti 2015 21:40

I måndags var det nytt besök på Sundsvalls Sjukhus på Ortoped mottagningen. Min kropp har förändras efter operationen,både på gott och på ont. Måndags var jag där för det sist nämnda. Fick träffa en ny ortoped som är "högsta hönset" som skulle ...

Av Zandra Berglund - 9 juli 2015 22:59

Hej alla vänner och ni andra    Nu var det verkligen längesedan jag skrev och sen sist har jag bland annat gjort Röntgen och fått pratat med den nya läkaren som ska ersätta läkaren som gjorde min rygg operation.  Något nytt syns på röntgen och up...

Av Zandra Berglund - 23 mars 2015 12:30


  Efter att kämpat i 4 år med ett ben / en fot som nerverna slutat funka i och efter en misslyckad nerv flyttning, hittades i år grundproblemet till mina dåliga nerver och förlamning från fot till höft. 8 veckor efter operationen på godartade tumöre...

Av Zandra Berglund - 9 mars 2015 15:11

Tänkte att det var dags igen och skriva några meningar, det har nu gått 6 veckor efter min operation och självläkningen på ryggen skall vara "klar". Två stora skillnader är att jag får sova och svullnaden har gått ned och därmed har värken nästan...

Ovido - Quiz & Flashcards