zandraztarmade

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Zandra Berglund - 8 februari 2015 22:57

Imorgon har två veckor sedan operarationen gått, och 3 dagar sedan stygnen togs bort. Svullnaden har lagt sig litegrann och ömheten, värken är väl ungefär detsamma men jag får sova på nätterna, iallafall fler timmar i sträck.

 

Lite mindre svullnad och stygnen är nu borta :D 17 cm "sår" är påväg att läka till ärr. Någon stjärna är lite förstörd men jag har redan börjat planera inför näst kommande grej att fixa så det blir snyggt igen.


Allting går väl bättre och bättre, jag har dock dåligt med tålamod då jag helst skulle vilja kunna gymma igen och gå till sjukgymnasten,men tror jag får invänta det med några veckor till.. 

Helt ärligt, ett tag trodde jag aldrig att någonting skulle bli bättre,men det blir bättre,sakt men säkert.


Ännu en gång vill jag tacka mina nära, för allt ni gör för mig. Utan er hade jag inte orkat kämpa eller ens försöka, ni är guld värda allihopa och jag älskar er för att ni finns här för mig <3


Rock on // Z

Ovido - Quiz & Flashcards