zandraztarmade

Alla inlägg den 23 mars 2015

Av Zandra Berglund - 23 mars 2015 12:30

 
Efter att kämpat i 4 år med ett ben / en fot som nerverna slutat funka i och efter en misslyckad nerv flyttning, hittades i år grundproblemet till mina dåliga nerver och förlamning från fot till höft. 
8 veckor efter operationen på godartade tumörer i ryggmärgen har jag idag mött sjukgymnasten som fixade en remiss till MA röntgen och är anledningen till att detta hittades.

Fick goda nyheter att alla muskelgrupper i mitt högra ben nu är öppna vilket dem inte var i juli förra året. 

Nu övningar och cykling i 1 månad sen kommer ett riktigt träning schema igång =)

Om en månad är det även återbesök på sjukhuset för att göra en ny MA röntgen och se hur det ser ut,samt vad som hänt.

 

Jag vill ännu en gång tacka er som följt/följer mig på min resa, ni är guldvärda <3

Över & Ut / Z

Ovido - Quiz & Flashcards